La sortida  es realitzarà a les 9:30 hores del dia 29 de maig del 2016, al c/ Mª Aurèlia Capmany, des d'on transcorrerà pel mateix carrer fins arribar a l'avinguda Pi i Maragall, on es girarà a l´esquerre, direcció centre del poble, per on se seguirà tot recte, en arribar a la Plaça de l'Àngel girarem a l'esquerra, per baixar pel c / Asensi Vega per agafar el c / Font i Boet tot recte fins a enllaçar amb el c / Sant Pau fins al final on baixarem pel c / Mossèn Cinto Verdaguer, passant de nou per la sortida fins al final, on agafarem la pista de terra que ens portarà a la Torre Marimon.

Tot arribant a la Torre Marimon pujarem fins a la carena creuant la carretera BV-1423 on podrem gaudir d'unes vistes immillorables per tornar a baixar creuant de nou la carretera.

Es continuarà per la carretera BV-1423  direcció a Can Pujol, se seguirà per la pista forestal de Can Pujol fins arribar a la Riera de Caldes, per agafar el camí paral·lel a la Riera, direcció depuradora, se seguirà pels camins de la Torre Marimon fins arribar a la carretera BV-1424, es creurà la carretera per agafar al camí paral·lel a la Riera direcció granges Les Brugueres, se seguirà pel camí fins a arribar a el c/ Mº Aurèlia Capmany, per finalitzar.